Субота, 12.07.2025, 08:28
Мій сайт

 Цікавинки для батьків

Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
Мої статті [26]
Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 14
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті » Мої статті

Оцінювання першокласників

Поради батькам щодо оцінювання шкільних успіхів своїх дітей

Батькам у стосунках зі своїми -дітьми необхідно менш  емоційно переживати невдачі, пов'язані зі шкільними оцінками, а натомість допомагати їм переборювати такі ситуації.

Як ставитися до шкільної оцінки в сім'ї? Як зробити так, щоб ставлення батьків позитив­но впливало на дитину, а не пригнічувало її?

Правило 1. Пам'ятайте, що спілкуватися в роздратованому стані — все одно, що включити в автомобілі "газ" і натиснути на гальма.

Правило 2'. Старий, вічний педагогічний гріх. Нам потрібно, щоб вона вчилася добре сьогодні, ми примушуємо її і вона вчиться, але стає зубрилкою і ненавидить учіння, школу, а може й ... вас.

Правило 3. Ви любите свою дитину, незважаючи на її невдачі у школі. Вона відчуває вашу любов і це допомагає їй бути впевненою в собі.

Правило 4. Дитина очікує від батьків не докорів, а спокійної допомоги.

Правило 5. Щоб позбавити дитину недоліків, намагайтеся вибрати один — той, якого ви хочете позбутися найбільше, і говоріть тільки про нього.

Правило 6. Порадьтеся із дитиною, почніть з ліквідації тих шкільних труднощів, які вона сама хоче подолати найперше.

Правило 7. Хваліть виконавця, критикуйте — виконання. У ваших силах допомогти від­окремити оцінку особистості від оцінки роботи.

Правило 8. Оцінка повинна порівнювати сьогоднішні успіхи дитини з учорашніми.

Правило 9. Не скупіться на похвалу; будуючи стосунки з власною дитиною, не орієнтуйтеся тільки на шкільні оцінки.

ПШММШІО. Серед моря помилок виділіть острівок успіху, на якому зможе укорінюватися дитяча віра в себе і в успіх своїх навчальних зусиль.

Правило 11. Ставте перед дитиною конкретні та реальні цілі. Не спокушайте її цілями,
яких неможливо досягти.                           

Щоб усі правила виявились ефективними, необхідно їх об'єднати: дитина має бути не об'єк­том, а співучасником власної оцінки, її слід навчити самостійно оцінювати свої досягнення.

Категорія: Мої статті | Додав: женя (26.11.2013)
Переглядів: 876 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]