 
Учитель – важлива людина в житті кожного. Він
працює з найціннішим – особистістю. І від того, який у Вас учитель, залежить і
те, як Ви проведете свої кращі учнівські роки. Тож вчитель не тільки
навчає, він допомагає, скеровує, виховує, підказує, шукає… Така доля учителя.
Бути вчителем, значить не просто
знати свій предмет, а бути обізнаним у різних сферах життя, бути відкритою,
небайдужою, люблячою людиною. Кожна дитина — це маленький всесвіт, і, правильно
дібравши ключик, можна виховати особистість. А найбільшою нагородою для вчителя
є досягнення його учнів, їхнє життя, і відчуття того, що ти допоміг становленню
ЛЮДИНИ. Це прекрасно, коли вчитель може бути порадником, провідником і
володарем скарбниці знань.
Життя у нас — це школа й дім.
Учитель крутиться між цим.
Як білка в колесі біжить.
І не спиняється й на мить.
Професійне кредо вчителів школи:
"Учитель не той, хто вчить, а той у кого вчаться"
- пізнавати, діяти, спілкуватись, жити;
- будувати роботу на позитивних емоціях вчителя і учня;
- розвивати, навчати, виховувати одночасно;
- максимально враховувати індивідуальні здібності учнів;
- всебічно розвивати творчі здібності дітей;
- не давати готові знання , а вчити добувати їх;
- формувати свідому, активну особистість та громадянина..
Рецепт вчительської молодості.
Систематично вживай: бальзам мудрості,
коктейль творчості, каву бадьорості, відвар пунктуальності, настій терпимості,
екстракт людяності. Виконуй все це ретельно і будеш вічно молодим,
вчителю.
Рецепт вчительського щастя.
Візьміть чашу терпіння,
Налийте туди повне серце любові,
Вкиньте дві пригорщі щедрості,
Хлюпніть туди ж гумору,
Посипте добром,
Додайте якомога більше віри,
І все це добре перемішайте.
Потім намажте на шматок відпущеного вам життя
І пропонуйте всім, кого зустрінете на своєму шляху.
Клятва педагога
В ім’я дитини,
в ім’я майбутньої природи та культури,
в ім’я майбутнього людства
як Вчитель та Вихователь:
· Клянусь поважати особистість дитини, як він би був вже
дорослою людиною;
· Клянусь відповідати за його фізичну та духовну
недоторканність;
· Клянусь розвивати його природжені здібності на
благо його, на благо оточуючих його людей, на благо миру;
· Клянусь не зламати, але укріпити волю дитини, захищати
його там, де він слабий, направляти його туди де він сильний;
· Клянусь відкрити йому шлях до пізнання миру, який
він є;
· Клянусь, що не залишу його в процесі пізнання без
надії;
· Клянусь, що покажу йому, як знайти щастя в малому, і
буду спромагатися вкласти в його душу прагнення до кращого.
 
|