Четвер, 10.07.2025, 08:37
Мій сайт

 Каталог файлів

Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
Мої файли [97]
Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 14
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Мої файли

Змістовне дозвілля школярів 1х класів в умовах ГПД
27.03.2018, 05:05

Змістовне дозвілля школярів 1х класів в умовах ГПД

 

Для молодших школярів свято має особливе значення. Діти цього віку дуже емоційні, вразливі, їм притаманні яскравість та гострота сприйняття,
прагнення до самовираження, реалізації своїх здібностей. Така співпраця є
чудовою нагодою для неформального спілкування між дітьми та дорослими,
батьками та вихователями. Кожен учасник святкового дійства може проявити себе і як виконавець, і як організатор. У дітей розвиваються творчі здібності, стимулюється впевненість у собі та ініціатива, укріплюються між особові зв’язки, реалізується потрібність у спілкуванні. Крім того, цікава спільна робота створює сприятливі умови для формування дружнього колективу, що, звичайно, має неабияке значення у виховному процесі школярів.

Клубна година - особлива форма роботи в групі продовженого дня, коли діти знаходяться у менш регламентованих умовах, ніж на уроках. Вони відносно вільно, за власним інтересом і бажанням обирають справу, роботу на занятті: одні можуть малювати, інші - ліпити, треті - робити аплікацію і т. п. При цьому заняттями керую я, визначаючи їх зміст, складаючи програму. Для цих занять створюються умови, несхожі на урок, обстановка, що розташовує до задушевної бесіди, веселим іграм, до дружної спільної роботи. Для цього столи зсуваються в центр, утворюючи великий стіл, за який діти сідають по колу, або ставлять столи і стільці вздовж стін, утворюючи широкий простір, яке буде використовуватися для ігор.

У першій частині таких годин я провожу з дітьми різні бесіди, метою яких є етичне та естетичне розвиток і розширення емоційного досвіду учнів. Для цього провожу художнє читання і розповідання, слухання музики, перегляд відеофільмів. Звернення до художньої літератури привчає шукати в книзі відповіді на виникаючі питання, відчувати в ній потребу як у джерелі емоційних переживань.

Клубні години передбачають проведення веселих заходів у вигляді конкурсів, змагань, вистав тіньового та лялькового театру, імпровізованих концертів, на яких діти виступають з художніми переказами, читанням віршів, піснями, танцями, а також інтелектуальних ігор. Діти готують і самі окремі заняття, на яких діляться з товаришами своїми захопленнями, зборами колекцій або готують групою творчу годину. Друга частина клубної години - це гра. Моральне виховання учнів в іграх досягається досить ефективним і природним для дітей шляхом. Усвідомлення власних прав і прав інших, залежно один від одного, значення організованих і узгоджених дій, необхідності підпорядкування і прояву ініціативи - це тільки частина тих якостей, які виховує гра. Можна проводити різноманітні ігри: рольові, сюжетні, рухливі, ігри-змагання, ігри-подорожі.

Такий підхід до планування роботи дає можливість мені, вихователю, бачити перспективу розвитку учнівського колективу і кожної дитини, глибоко аналізувати окремі прорахунки в роботі, здійснювати дійовий самоконтроль за своєю діяльністю. Доцільно організована діяльність молодших школярів у групі продовженого дня сприятиме гармонійному поєднанню навчання й виховання, організації поза навчальної діяльності та дозвілля відповідно до інтересів і побажань кожної дитини.

Специфіка режиму, організація навчальної діяльності, різноманіття форм виховних заходів створюють своєрідну атмосферу педагогічного впливу на особистість школяра, сприяють його всебічному гармонійному розвитку.

Категорія: Мої файли | Додав: женя
Переглядів: 414 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]