Тема: Розв’язання задач. Обернені задачі.
Мета: продовжувати вчити дітей розв’язувати задачі; ознайомити з оберненими задачами,
Їх істотними ознаками; розвивати вміння висловлювати обґрунтовані судження; виховувати кмітливість, самостійність.
Тип уроку: комбінований.
Обладнання: табл. задача, дем. мат, схеми до задач, картки, іграшка Дракона, розмальовки.
Хід уроку
Організаційний момент
Актуалізація опорних знань
Гра «Встав знак» (картка№1)
Мотиваційний аспект
«Шифрувальник» (картка№2)
Вивч. нового матеріалу
1. Що таке задача, складові задачі.(Відповіді дітей)
ЗАДАЧА: Цап і коза були на базарі. Цап купив 5 капустин, а кізонька –3. Скільки всього капустин придбали цап і коза разом?
Де умова? Де питання?
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Раз, два – руки в боки,
Три, чтотири – два підскоки,
П’ять, шість – нахились,
Сім, вісім – розпрямись,
Дев’ять, десять – всі присіли,
І за парти тихо сіли.
2. Розв’язання задачі, пояснення вчителя. Знайомство з оберненою задачею.
Щоб скласти обернену задічу потрібно в умову ввести число, яке було невідоме в першій задачі, а одна звідомих чисел зробити невідомим
Закріплення вивченого матеріалу
1. Рішення задачі і запис в зошит. Складання і запис оберненої задачі.
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Туки-туки молотком,
Дім будую із дашком.
Височенький буде дім,
Добре житиму у нім.
2. Робота з картками (Складання оберненої задачі усно.)
Підсумок уроку.
Що пригадали? Що взнали нового? Самооцінка. Подарунки від дракона.
|