Субота, 12.07.2025, 13:44
Мій сайт

 Каталог файлів

Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
Мої файли [97]
Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 14
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Мої файли

ВІДКРИТИЙ УРОК З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ (3 КЛАС)
28.02.2015, 18:54

ВІДКРИТИЙ УРОК З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ (3 КЛАС)

ТЕМА:Узагальнення знань з теми «Іменник».

                 Інтелектуальна гра «Знаю, розкажу, доведу»

МЕТА: узагальнити та систематизувати знання учнів  з теми «Іменник» під час проведення інтелектуальної гри; розвивати увагу, мислення, кмітливість; виховувати бажання вивчати  українську мову і любов до рідної природи, здійснювати екологічне виховання учнів

ТЕП УРОКУ:Урок-гра

ХІД УРОКУ:

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ:

            Сьогодні наш урок незвичайний, бо ми проведемо його у вигляді інтелектуальної гри. У грі беруть участь 3 команди, які називають себе: «Всезнайки», «Розумники», «Допитливі». Наша гра  буде проводитись у 3 тури: час обміркування завдань 1 хвилина, правильна відповідь оцінюються – 1 бал, неправильна – 0 балів (за усну відповідь), а за письмову – 5 балів (правильну відповідь).

ІІ. МОТИВАЦІЯ УЧБОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: РОЗМИНКА

а) Каліграфічна хвилинка – «Охороняй і бережи рідну природу!»

б) Словникова робота (учні розгадують кросворд (додаток 1), запис слів на дошці і в зошитах)

            Бобер, бук, олень, лелека, осот, гуска, лебідь, латаття, екологія.

в) бесіда –  1. До якої частини мови відносяться всі ці слова?

                        2. Що таке іменники?

                        3. На  які питання вони відповідають?

                        4. Що означають іменники?

ІІІ. ТЕМА І МЕТА УРОКУ:

            Узагальнення знань по темі «Іменник»

IV. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕННОГО:

         ПОЧИНАЄМО ГРУ –

         А) І тур – конкурс капітанів

(відповісти правило і записати по 4 слова – іменника певного роду)

Учні пишуть в зошитах вибіркове письмо, а капітани на швидкість записують на дошці:

            Чол.рід                                               Жін.рід                                   Сер.рід

            Б) Лірична хвилинка

Вийду в поле, стану серед жита,

задивлюся в небо голубе.

Земле рідна, скільки буду жити,

стільки і любитиму тебе.

  1. До кого звертається автор вірша?
  2. Хто з вас любить рідну землю?
  3. Як ви відноситесь до природи рідного краю?

Так, наша земля гарна у різні пори року і взимку, і влітку, і восени. Послухайте загадку:

 

Тільки сонечко пригріє –

І розтане килим білий,

Клин зрадіє, певно зна –

В гості йде до нас ________ (весна)

 

ЗАХОДИТЬ ДІВЧИНКА ВЕСНА, ЧИТАЄ ВІРШИК І ЗАГАДУЄ ЗАГАДКИ КОЖНІЙ ГРУПІ.

ВЧИТЕЛЬ:  До якої частини мови відносяться слова – пори року?

(перегляд слайдів «Весняні квіти»)

(запис назв весняних квітів, перевірка роботи)

            В) Зорова фізкультхвилинка

         Г) ІІ тур – основний  (робота в групах у вигляді гри «Мікрофон»)

            1 команда - розповідає про число іменників (правила з прикладами)

            2 команда – розповідає про власні і загальні назви (правила з прикладами)

            3 команда – розповідає про поділ іменників  на істоти і неістоти (правила з прикладами)

 

V. ЗАКРІПЛЕННЯ ЗНАНЬ:

         А) ІІІ тур – домашнє завдання

(учням було задано з певними словами скласти розповідь про охорону рідної природи)

(діти зачитують твори)      

            Б) Супер-гра

«Слова заблукали» (учасники гри записують речення з поданих слів)

 

            Джерельце  під вербою виблискує водою. – Для чого потрібно змінювати іменники у реченнях?

VІ. ПІДСУМОК УРОКУ:

            Ми з вами все повторили, ваші знання зібрані ось в цій таблиці, молодці! Я думаю ви всі гарно напишете мовну тему, а тепер капітани підраховували бали і нам розкажуть про підсумки роботи (капітани докладають про результат).

А зараз побажання:

Учениця: Треба, щоб в жару й морози

                    Пам’ятали ви про розум,

                    Щоб природу не губили,

                    Щоб ромашку посадили,

                    Річку чистою зробили,

                    І добро завжди творили.

                    Бо людина у цьому світі

                    Лише добро повинна творити!

Вчитель: Домашнє завдання у конвертах.(індивідуально, за рівнями) Урок закінчено, приємно було з вами працювати.

 

Додаток 1

 

IMAGE0012

Категорія: Мої файли | Додав: женя
Переглядів: 2071 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]