П`ятниця, 11.07.2025, 00:20
Мій сайт

 Каталог файлів

Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
Мої файли [97]
Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 14
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Мої файли

Відкритий урок з письма в 1 класі
13.05.2013, 21:57

Тема: Письмо складів і слів з апострофом.

Мета: Закріплювати уміння правильно вимовляти слова з апострофом, записувати їх,        

            виконувати звуко-буквений аналіз, розвивати звязне мовлення учнів,   

            виховувати інтерес до мови.

Тип уроку: Закріплення і систематизація знань.

Обладнання: Таблиці, звукові схеми, мовний матеріал.

Зміст уроку:

1.  Організаційний момент.

Всі за парти ми сідаєм.

До роботи приступаем.

Щоб помилок уникати,

Треба пильність розвивати.

2. Мотивація навчальної діяльності.

-Діти, хто це прийшов до нас на урок?

-Це ми, чарівники!

-Я Нехайлик!

-А я Недбайлик!

-Ми зачарували апостроф, тепер він ніколи не повернеться до вас у зошит!

-А врятувати цей знак зможуть тільки ваші відмінні знання.

-Діти, допоможемо врятувати апостроф?

-Тоді будемо сумлінно працювати.

3.Повторення вивченого.

-На уроках навчання грамоти ми вчилися писати і читати слова, в яких є маленький значок. Згадайте, як він називається?

-Що показує апостроф у слові?

-Гра «Впіймай слово.»

   Каліграфічна хвилинка:

М’я, в’ї, б’ю, в’ю, п’є, р’я.

 Загадковий диктант.

1) Воно належить мені, але інші вживають його частіше за мене. (Імя)

2) Запашна рослина, росте в Україні, залюбки її люди збирають, та у чай добавляють.

(Мята)

3) Хоч буваю часто битий,

    Але зовсім не сердитий,

    Я стрибаю, веселюся!

    Чи вгадаете, як звуся? (М’яч)

4.Робота в группах .

    Звуковій аналіз слів відгадок.

5.Фізкульт хвилинка.

6.Утворення словосполучень.

Хлопята

дружна

Сімя

спритні

Пірїна

легка

 Запис словосполучень у зошити.

7.Творча робота.

1) Повторення вивченого про речення.

2) Складання речень з поданих словосполучень.

8.Підведення підсумків уроку.

-Діти, ми дуже гарно працювали і врятували апостроф, а ось і він.

-Я такий же, як знак розділовий,

І відомий шкільний дітворі,

Та в словах української мови

Я пишусь не внизу, а вгорі.

-Спробуй лиж написати сімя –

Зразу стану потрібним і я.

Гра «Оживи літеру.»

Рефлексія.

Категорія: Мої файли | Додав: женя
Переглядів: 1950 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]