Субота, 12.07.2025, 20:18
Мій сайт

 Каталог файлів

Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
Мої файли [97]
Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 14
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Мої файли

Відкритий урок з математики в 1 класі
13.05.2013, 19:50

Мета:  Ознайомити з новою одиницею вимірювання – дециметром, закріпити знання нумерації в межах 20; розвивати усні і письмові обчислювальні вміння і навички, увагу, спостережливість, вміння працювати разом; виховувати цікавість до математики, старанність, працелюбність.

Тип уроку: комбінований.

Форма проведення: урок-подорож.

Обладнання: магнітофон; малюнок ракети; смужки паперу різної довжини; зірочки, картки, дем. матеріал; олівці, лінійки, зошити.

Хід уроку

Організаційний момент:

 Дзвоник всім нам дав наказ:

— До роботи, швидше в клас!

Біля парти станем чемно,

Хай мине час недаремно.

Будемо уважні і старанні всі,

Сядемо тихенько на місця свої.

— Сьогодні у нас незвичайний урок, тому я хочу, щоб ви:

Не просто слухали, а чули,

Не просто дивилися, а бачили,

Не просто відповідали, а міркували,

Дружно й плідно працювали.

 Мотиваційний аспект:

 Вступне слово вчителя.

 Ми на космодромі. А що таке космодром? Космодром – це місце, звідки відправляються в далеку  дорогу космічні кораблі. Звідси буде проведено запуск космічного корабля 1 класу у космос. Дружба з такою необхідною наукою, як математика, допоможе вам здійснити цей політ.  Зараз ми дізнаємось на чому ми будем подорожувати. (картка №1)

 А ще вашими вірними друзями мають стати: уважність, кмітливість, швидкість мислення і вибір точних і правильних дій, винахідливість, взаємодопомога. Не забувайте і про те, що в польоті необхідна дисципліна всього екіпажу. Кожен з вас має точно виконувати правила наших подорожей, тому девіз нашої подорожі:

Міркуємо – швидко.

 Відповідаємо правильно.

Лічимо – точно.

Пишемо гарно.

Актуалізація опорних знань:

Увага!   Ми на станції «Перевірна».

Математична розминка.

Усний рахунок.

Назвіть числа від 1  до 20

«Встав числа» (картка№2)

 Ми на станції «Стартова».

 Екіпажу перевірити готовність № 1. Відкрити бортові журнали. Перевірити їх положення, порядок на робочому місці, положення торсу при письмі.

Математичний диктант.

 Записати цифру 8.

 Записати цифру 3.

 Записати число, яке передує числу 5.

 Записати число, яке є результатом виразу  4+3.(взаємоперевірка за записом на дошці.)

Увага! Увага! Кожному члену екіпажу перевірити готовність до злету ракети. Завдання перевірених станцій виконано! Екіпаж до злету готовий?

 Повторимо знання нумерації від 10 до 1.  10, 9…….1. Пуск!

Наш космічний корабель стартував. Ми в космосі.

Мотиваційний аспект: (магнітофон запис.)

І відразу ж до нас долітають якісь дивні сигнали. Що це за сигнали?

Вивчення нового матеріалу:

Що таке дециметр? Як ви думаєте? Ви вже чули слово сантиметр, це одиниця вимірювання довжини, а сьогодні ми познайомимося з новою одиницею – дециметром.   Частина «деци» означає «десять». Тобто 10 см.

Отже 10 см. – 1 дециметр.

Практична робота.

 У кожного з вас на парті лежить 3 смужки. Візьміть найкоротшу з них. А як дізнатися, яка з них найкоротша? Виміряйте її довжину.

Із тих двох, які залишаються, візьміть найкоротшу. Яка її довжина? Її довжина 10 см, тобто 1 дециметр.

Візьміть лінійки і накресліть відрізок довжиною 1 дм. (Діти креслять відрізок).

Виміряйте довжину найдовшої смужки (1дм 1см).

Завдання виконано.

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Раз, два – руки в боки,
Три, чтотири – два підскоки,
П’ять, шість – нахились,
Сім, вісім – розпрямись,
Дев’ять, десять – всі присіли,
І за парти тихо сіли.

Закріплення вивченого матеріалу

 Сіли зручніше. Політ продовжується.

1. Ми наближаємося до сузіря, давайте взнаємо, як воно називається для цього нам треба розвязати приклади:

10+1=         10+5=        10+3=

10+7=          10+ 10=   (Пегас)

2. Портрет інопланетянина. (картка №3)

Від сузіря надходять  імпульси.  (магнітофон запис.) Це інопланетяни хочуть з нами потоваришувати, вони прислали нам портрет жителів цього сузіря. (зєднай крапки від1 до 20)

 Це портрет інопланетянина. ( Показ)

 

ФІЗКУЛЬТХВИЛИКА

Руки в боки.
Нахились вперед,
Нахились назад.
І направо, і наліво,
Щоб нічого не боліло.
Раз, два, три, чотири –
Набираємося сили.
Нахились, повернись,
До товарища всміхнись.

3. «Перекладачі». Цікаві задачі

А ще вони відправили  дуже цікаве послання ми його повинні розшифрувати, щоб продовжити подорож:


Каже мама квочка:

В мене 2 синочки

Ще 4 дочки  

Скільки діток в квочки? (6)

Гляньте білочка одна

Визирає із дупла.

Ще одна стрибнула з гілки,

А за нею ще три білки

Ми попросим діти милі,

Щоб всіх білок полічили.(5)

Йшов їжак, знайшов буряк

Знайшов ще шість

З сім'єю з’їсть.

Скільки буряків всього у їжаків?(7)


Ось нам час повертатися назад. А куди ми будемо повертатися, на яку планету? (Земля)Якого вона кольору із космосу? (Блакитна) Яку має форму? ( круглу)

4. Робота в парах. (картки №4, одна на парту.)

Але перед тим, як повернутись , виміряємо космічну відстань, яку ми подолали. В сантиметрах? В дециметрах?

Молодці повертаймося. Прибрали все зайве, сіли рівно, закрили очі, рахуємо 10…9…8……0.

Підсумок уроку.

Політ завершено. Ми повернулися додому. На нашу блакитну планету Землю. У польоті ви добре подолали всі труднощі і випробування. Важким був шлях, але ви досягли кінцевої мети. Повторили матеріал, показали хороші знання, виявили над чим необхідно ще попрацювати.

 Які завдання інопланетян викликали у вас інтерес?

 Що нового ви дізнались?

 Що було важким у польоті?

 Чи хотіли б ви  ще здійснити політ у космос?

 А нагадувати вам про нашу подорож, про вашу хорошу працю під час польоту, про вашу дружбу з математикою будуть цікаві розмальовки.

 

 

Категорія: Мої файли | Додав: женя
Переглядів: 4544 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]