П`ятниця, 11.07.2025, 06:38
Мій сайт

 Каталог файлів

Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
Мої файли [97]
Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 14
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Мої файли

Відкритий урок 3-А клас Деревянко С.В.
29.01.2014, 00:05

ТЕМА: Закріплення правил вживання               апострофа після префіксів

 

МЕТА: Закріплювати правила вживання апострофа після префіксів, правило перенсу слів з апострофом;формувати орфографічні навички; розвивати мовлення; вміння аналізувати,узагальнювати з комп'ютером;виховувати любов і бережне відношення до природи,працелюбність.

 

ОБЛАДНАННЯ:проектор, комп’ютери .

 

                       ЗМІСТ  УРОКУ

 

1.  Організація класу

2.   Перевірка домашнього завдання

На проекторі картинка –пташина годівниця.

«Мікрофон»

Діти розповідають про допомогу птахам взимку

3.  .Повідомлення теми, мети.

Тест про будову слова.

-Ми  повторили будову слова. Сьогодні на уроці ми будемо закріплювати написання апострофа після префікса.

4.   Актуалізація опорних знань

Фронтальне опитування

-Для чого ставиться апостроф?

(Для позначення роздільної вимови).

-Після яких букв і перед якими ставиться апостроф?

(Після  б п м  ф р перед я ю є ї,що позначають два звуки).

-Після яких префіксів пишеться апостроф?

(Після префіксів з кінцевим твердим приголосним перед ю я є ї)

Каліграфічна хвилинка

б п в м ф р ю я є ї

б’є  м’я   в’ю п’є

-Чи важливий апостроф?

-Прочитайте,що буде,якщо апостроф образиться і зникне з міста Алфавіт.

Та що тут сталося! Хоч плач!

У малюків зник раптом м’яч .

Саме подвір’я зникло теж,

І м’ята ,й бур’янець,

І на вечерю щось не те:

Без м’яса холодець!

А курка? Бідолашний птах:

Немає пір’я ! Просто жах!

Усі годинники стоять:

Дев’ятка зникла й цифра п’ять!

Із гаю зникли солов’ї,

А ще реп’ях і в’яз.

В’юнів неначе хтось поїв,

Хлоп’ята зникли враз.

А у дівчат рум’янець зник…

Так жити Алфавіт не звик!   

5 Повторення та закріплення вивченого матеріалу

-Пригадайте правила переносу слів.

1.Робота в парах

-Прочитайте правило на сторінці 111.Розкажіть його сусіду по парті.

Вправляння у запису слів, поділяючи їх для переносу. Вправа 275

2.Повторення про антоніми

Добір антонімів

Зав’язувати –

Забувати –

З’єднати -

Від’їхати –

-          Виділіть префікс і поясніть правопис.  

 

3. Вибіркове списування

Вправа 274.

Колективне складання розповіді ( «Мікрофон» )

4.Робота над текстом вправа 276

-          Прочитайте  текст і доберіть заголовок .

-          Знайдіть слова і вирази в переносному значенні.

-          Назвіть слова з префіксами.

-          Випишіть ці слова ,ділячи їх для переносу. (8 слів)

Взаємоперевірка зошитів.

6.Підсумок уроку.                                                                                                                                                           7.Домашнє завдання : вправа 277  правило  сторінка 111.

Категорія: Мої файли | Додав: женя
Переглядів: 1141 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]