Тема: Узагальнення по темі : « Іменник»
Мета : Узагальнити знання по темі « Іменник». Вдосконалювати вміння виділяти його серед інших
частин мови через правильно поставлене питання, розвивати мовлення учнів. Виховувати
бережливе ставлення до природи.
Тип уроку : Закріплення і систематизація знань.
Обладнання : таблиці, слайди, музичний ролік по темі « Зима», мовний матеріал.
1.Організація класу до уроку
Любі діти, добрий день!
Зичу праці і пісень!
А ще , друзі, всім бажаю
Сил, натхнення на весь день!
Дякуєм за побажання!
На урок берем з собою
Знання, вміння й старання!
2. Повідомлення теми і мети уроку.
Подивіться, діти, хто завітав до нас на урок. Сніговичок! І приніс він із собою сніжинки. Але вони не прості, а із завданнями.Виконаємо їх – будемо молодці!!!
А сніговичок привів із собою ще одного гостя…
Входить хлопчик – іменник.
-Ой, я довго мандрував, І до вас у клас попав. Та які ви всі гарненькі! І слухняні, й чепурненькі!!!
Привіт, мої любі діти! Звуть мене Іменник. Коли я йшов до вас, бабуся Зима передала для вас вітання, та цікаві завдання!
2 Актуалізація опорних знань учнів.
Фронтальне опитування.
Що таке іменник?
Які іменники відповідають на запитання Хто? , які на запитання Що?
3 . Робота над м – лом уроку.
Каліграфічна хвилинка.
Відгадування загадки.
Дивина!
Зникла стежка. Де вона?
Зникла десь і огорожа!
Що за диво? Все навкруг
Вкрив біленький ніжний пух.
Дива зовсім тут нема!
То до нас прийшла…(зима).
Прописування слова «Зима « у зошитах.
Перегляд відеоролику « Зима».
- Гра « добери слово».
Скласти словосполучення зі словом» Зима».
Повторення вивченого про іменники істоти ,та неістоти.
Відгадування загадок.
1. Зимою в білому, як сніг,
А літом в сірому гуляє. ( Заєць).
2. Хоч у нього шуба є,
Та як холод настає,
Він тоді не їсть, не п є.
А в лігво залягає. ( Ведмідь ).
З .Виводить букви і слова.
Ота цікава штучка.
В руці виблискує здаля
Нова, гарненька.. ( ручка ).
4. Білий, як сніг, в пошані у всіх!
До рота попав, там і розтав! ( Цукор).
5. падаю на ваші хати,
Я білий, волохатий!
Я прилипаю вам до ніг.
І називаюсь просто … (сніг ).
Загадковий диктант.
Записати слова відгадки.
Підкреслити хвилястою лінією іменники – істоти.
Фізкультхвилинка.
Повторення про вживання іменників в однині і множині.
Записати подані іменники у множині.
Зима - ……
Віхола - ……
Бурулька - …..
Заметіль - ……..
Творча робота.
Наш друг Сніговичок хотів розповісти нам про зиму, але припустився помилок. Давайте йому допоможемо, і знайдемо ці помилки.
Миза прийшла рано. Дихнула лодохом. Закружляли в повітрі легенькі сніжинки.
Добрати до тексту заголовок і списати його.
Повторення вивченого про власні і загальні назви.
Повторення правил.
Робота над тестовими завданнями.
Самостійна робота. Записати своє прізвище та ім. я.
4. Підведення підсумків уроку.
Гра» Впіймай слово»
Опитування « Мікрофон».
5. Домашнє завдання.
Запиши назву вулиці, на якій ти мешкаєш.
|