П`ятниця, 11.07.2025, 20:39
Мій сайт

 Каталог файлів

Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
Мої файли [97]
Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 14
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Мої файли

Урок з математики в 3-Б класі
01.03.2015, 21:09

Тема. Ділення числа на добуток.Задачі на дві дії, пов’язані з одиничною нормою
Мета: Пояснити правило ділення числа на добуток. Сприяти засвоєнню знання ділення числа на добуток. Розвивати вміння розв’язувати задачі на дві дії, пов’язані з одиничною нормою. Виховувати старанність, дисциплінованість.

Обладнання: Табилця, картки. 

Тип: Комбінований
Хід уроку

І. Організаційно-вступна частина.
- На сьогоднішньому уроці ми потрапляємо в казку. Разом із казковими героями будемо долати труднощі, які спіткають їх на шляху досягнення мети.

ІІ. Актуалізація досвіду і корекція опорних знань
1. Проведення гри «Шифрограма». (По картках).


10

70

5

3

17

280

100

4

20


Р

у

к

а

в

и

ч

к

а



Р - 100: 10 = 10 
У - 700: 10 = 70 
К - 50: 10 = 5
А - 30: 10 = 3
В - 20 ◦ 0 + 17 = 17 
И - 280 : 10 + 200 = 280 
Ч - 560: 10 + 44 = 100
К – (800 - 400): 100 = 4
А – (500 - 300): 10 = 20

2. «Колаж запитань» (Перевірка домашнього завдання).
—Щоб потрапити в казку, перевіримо, чи всі ви готові до випробувань?
Дати відповіді на запитання: 
—Про що дізналися у першій дії задачі № 795.
—Який приклад має відповідь 6.
—Скільки грамів бензину витрачає автомобіль влітку?
—Яка відповідь у числовому виразі (63 – 9 ): 9 =
—Прочитати третю дію задачі.
— Обчислити 81 – 11 і прочитати приклад з такою відповіддю.
—Прочитати вираз до задачі.
—Як поділити число, що закінчується нулями на 100?

3. Усний рахунок «Завдання мишки». 
ü 
ü * 60 – 80: 10 = 52
ü * 50 – 10: 100 = 5
ü * 200: 10: 1 = 20
ü * 100 – 4: 10 = 40
ü 
4. Математичний диктант «Завдання жабки».
* Число 8 збільшити у 10 разів;
* Різницю чисел 80 і 30 ділити на 10;
* Перший множник 60, другий 10. Знайти добуток
* Суму чисел 50 і 50 помножити на 10.

* Число 700 зменшити у 100 разів.
Відповіді: 80, 40, 600, 1000, 7.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. Постановка завдань уроку.
—Щоб виконати наступні завдання пропоную з’ясувати як поділити число на добуток та розв’язати задачі на дві дії, пов’язані з одиничною нормою. Що ви очікуєте від сьогоднішнього уроку?

Очікувані результати.
1.Навчитися розв’язувати приклади на ділення числа на добуток.
2. Закріпити вміння розв’язувати задачі на дві дії, пов’язані з одиничною нормою.

ІV. Сприйняття нового матеріалу. 
1. Обчислення прикладів
Таблиця № 1,2
24: (3 – 2)= 24: 6 = 4
Можна обчислити так:
(24: 3): 2 = 8: 2 = 4
2. Технологія «Два, чотири, всі разом». 
—Заучуємо правило: Поділити число на добуток можна так: спочатку поділити число на один з множників, а потім результат поділити на інший множник 

V. Усвідомлення нових знань
1. «Завдання лисички».
1. Усне обчислення 
Завдання №4, 5. Обчислити приклади № 814, 816.

2. Робота в парах. 
Завдання №6
—Усно поставте запитання до задачі, і обчисліть її. Задача № 817.
* Число 700 зменшити у 100 разів.
Відповіді: 80, 40, 600, 1000, 7.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. Постановка завдань уроку.
—Щоб виконати наступні завдання пропоную з’ясувати як поділити число на добуток та розв’язати задачі на дві дії, пов’язані з одиничною нормою. Що ви очікуєте від сьогоднішнього уроку?

Очікувані результати.
1.Навчитися розв’язувати приклади на ділення числа на добуток.
2. Закріпити вміння розв’язувати задачі на дві дії, пов’язані з одиничною нормою.

ІV. Сприйняття нового матеріалу. 
1. Обчислення прикладів
Таблиця № 1,2
24: (3 – 2)= 24: 6 = 4
Можна обчислити так:
(24: 3): 2 = 8: 2 = 4
2. Технологія «Два, чотири, всі разом». 
—Заучуємо правило: Поділити число на добуток можна так: спочатку поділити число на один з множників, а потім результат поділити на інший множник 

V. Усвідомлення нових знань
1. «Завдання лисички».
1. Усне обчислення 
Завдання №4, 5. Обчислити приклади № 814, 816.

2. Робота в парах. 
Завдання №6
—Усно поставте запитання до задачі, і обчисліть її. Задача № 817.

 

VІІ. Контроль і корекція знань. «Завдання ведмедя».
1. Самостійна робота.
1) Обчислити приклади.
(180 + 420): 100 = 
(150 – 90): 10 = 
47 +19 + 43 =
97 – 58 – 32 =
2 ) Розв’язати задачу.
Фермер зібрав 112 корзин винограду, що на 39 корзин менше, ніж персиків. Скільки корзин персиків і винограду зібрав фермер?
VІІ. Контроль і корекція знань учнів.
Самостійна робота.
Приклади № 815
Задача № 818

VІІІ. Рефлексія.
—Чи справдились ваші очікування. Покажіть смайликами результат вашої роботи на уроці.
J — я працював з інтересом і захопленням; 
K — я працював у нормально.

Категорія: Мої файли | Додав: женя
Переглядів: 848 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]