Тема: Наша мова. Закріплення написання
вивчених букв.
Мета: Закріплення уявлення учнів про
мовлення, його види, визначити поняття
«мова», повторити вивчені літери,
розвивати зв’язне мовлення учнів,
збагачувати словниковий запас
учнів, виховувати любов до рідної мови.
Тип уроку: Закріплення і систематизація знань
учнів.
Обладнання: Таблиці, звукові схеми, мовний
матеріал.
Зміст уроку:
1.
Організація класу.
1)
Повторення провил поведінки на уроці.
2)
Девіз уроку.
2.
Повідомлення теми і завдань уроку.
3.
Актуалізація спорних знань.
Фронтальне
опитування.
-Що
таке мовлення?
-Яким
буває мовлення?
-Що
таке мова?
Вивчайте мову українську
Дзвінкоголосу, ніжну, чарівну,
Прекрасну, милу і чудову,
Як материнську пісню колискову.
Гра
«Добери слово.»
4.Закріплення
знань про вивчені літери.
-З
чого складається мовлення?
-Що
таке буква?
-Які
незвичайні літери ми вже вивчали?
5.
поетична хвилинка.
6.
Гра «Впіймай слово.»
Каліграфічна
хвилинка.
Я,
Ю, Є, Ї, Ь.
7.Робота
в групах.
-Вставити
пропущену літеру.
1
група:
2 група: 3
група:
Осін. Ден.
Пал.ма
Олен.
Тін.
Пал.то
Дідус. Сіл.
Опен.ки
8.Словниковий
диктант.
Яблуко,
люди, Євген, солов’ї.
Завдання:
Виконати
звуковий аналіз слів:
1
група – Євген.
2
група – люди.
3
група - солов‘ї.
9.
Динамічна пауза.
10.
Утворення словосполучень.
Дощ щирий
Друг щасливий
День дрібний
Записати словосполучення у зошити.
11.
Робота з прислів’ям.
-Що таке речення?
-Що таке прислів’я?
-Утворіть
прислів’я з поданіх слів:
Добрії,
знайде, мова, красна, слова.
Запишіть прислів’я в зошити.
12.Підведення
підсумків уроку.
|