П`ятниця, 11.07.2025, 01:23
Мій сайт

 Каталог файлів

Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
Мої файли [97]
Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 14
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Мої файли

УРОК МАТЕМАТИКИ В 1 КЛАСІ. ТОНОЯН С,І,
27.03.2018, 05:19

УРОК МАТЕМАТИКИ В 1 КЛАСІ

 

Тема: Випадки додавання і віднімання, пов’язаних з нумерацією
чисел.
Розв’язування задач.
Розпізнавання геометричних фігур.

Мета: Закріпити вміння дітей додавати і віднімати числа, пов’язані з
нумерацією; повторити поняття наступне і попереднє число,
вчити розв’язувати задачі, розрізняти геометричні фігури;
розвивати логічне мислення, увагу, уяву;
виховати любов та бережливе ставлення до природи.

 

Обладнання: іграшкова білочка;
геометричні фігури для поділу класу на групи;
картки з цифрами та числами

 

Тип уроку: Узагальнення і систематизація знать
(урок на природі)

 

 

ХІД УРОКУ
 

I. Організація класу (в приміщенні)

- Наступила весна і ми з вами відправимося на шкільне подвір’я, щоб провести урок математики на свіжому повітрі.
 

II. Мотивація навчальної діяльності.

- А чому саме на подвір’ї , я вам зараз поясню.
З приходом весни, всі запаси які зробили звірі на зиму закінчилися і я пропоную вам зібрати для тваринок їжу. В нашому міському парку ми можемо зустріти білочок. Тому збирати їжу будемо саме для них.

-А що любить їсти білочка? ( відповіді дітей)
-А зараз пригадайте правила поведінки на подвір’ї у природі?(відповіді дітей)
-А тепер швиденько стали парами і пішли на вулицю.


III. Повідомлення теми уроку.

Сьогодні на уроці ми будемо утворювати числа з поданих цифр, додавати і віднімати числа; розпізнавати геометричні фігури; розв’язувати задачі.

-За правильні відповіді ви будете отримувати горішки для білочки.
Збирати горішки ми будемо на різних галявинах.

-Якщо ваші відповіді будуть правильними, чіткими, зрозумілими то наші гості будуть давати вам горішки.

 

IV. Актуалізація опорних знань.

1.Усний рахунок
-
Ми підійшли до першої галявини. Яка це геометрична фігура? (чотирикутник)
 




Розв’яжіть віршовані задачі:

1. У білки десять білченят
А горішків в неї п’ять.
Хто ж із вас малята знає
Скільки ще не вистачає ?


2. Якось білка лісом йшла
Десять рижиків знайшла
Та лиш сім зварила, решту загубила
Порахуйте малюки всі загублені грибки

3. П’ять горішків в білки Мусі
Стільки ж їх у білки Пусі
Якщо разом скласти їх
Скільки же ласощів цих?

4. Сім горішків у дуплі
Ще десяток – на землі
Допоможіть білці трішки
Порахуємо горішки.

5. Білка шишки рахувала
Двадцять штук усіх.
Десять у дупло сховала
Скільки ще у купці їх?

6. Білочка Муся сушила грибки
Сім нанизала вона на гілки
Більше на двадцять їх у білки Агати
Скільки грибочків у білки малята?


V. Закріплення вивченого матеріалу

2 галявина
-Ми підійшли до другої галявини
-Яка це геометрична фігура? (трикутник)
-Прочитайте числа і скажіть, які цифри використали для їх запису:
4, 8, 44, 88, 48, 84

-Яке із них найбільше,а яке найменше?
-За допомогою цифр 6 і 3 утворіть всі можливі числа:
63, 36, 3, 6, 33, 66

-Яке число найбільше, яке найменше?
-Які одноцифрові, які двоцифрові?

 

3 галявина(коло)
-Назвіть всі двоцифрові числа з однаковими цифрами.
-Скільки цифр такого типу можна утворити?
-Яке з них найбільше, найменше?

4 галявина. Робота в групах.(куб)
-Для роботи на наступній галявині нам потрібно розділитися на групи.
Підійдіть до мене і виберіть собі геометричну фігуру (круги, трьох кольорів).

-Яка це геометрична фігура?
-Чим вона відрізняється від чотирикутника і трикутника?
-Пригадайте скільки десятків в числі 72? А одиниць?
-Якщо від 72 віднімемо 2, то отримаємо? (70)
72-2=70
-Якщо до72 додамо 1, то отримаємо ?(наступне число)
-Якщо від 72 віднімемо 1,то отримаємо? (попереднє число)

-А тепер кожна група розв’яже свої приклади :

45-5 36-6 73-3
35-30 48-40 56-50
20+80 30+50 20+40
20+7 80+3 60+7
23+1 24+1 28-1
36-1 43-1 34+1

-Шановні гості, перевірте будь-ласка, як учні справилися із завданням.
-А поки гості перевіряють, розкажіть віршики про білочку.

 

5 галявина. ( п’ятикутник) Робота над задачею
-Навесні потрібно садити дерева, кущі.
-А яку користь приносять дерева?
(відповіді дітей)

Розв’яжіть задачу:
Учні 1 класу посадили 20 дерев, а учні 2 класу на 9 дерев більше. Скільки дерев посадили учні 2 класу?

VІ Підсумок уроку

-Всі галявини обійшли. І останнє, що ми повинні зробити – це прибрати після себе сміття. А для цього нам потрібні будуть інструменти.
По одному представнику з груп візьміть інструменти для своїх товаришів.

Віники 33
Відро 3
Совок 30

Із запропонованих чисел складіть приклади на додавання і віднімання.

30+3=33 3+30=33 33-3=30 33-30=3

 

Рефлексія

-Ми все зробили, можна порахувати горішки.
-Але це ще не все. Білочки вам дуже вдячні. І вони залишили подарунок у класі. А перш ніж отримати його скажіть, що вам найбільше сподобалось на уроці?
-Що вам найкраще вдалося?

-Які труднощі виникли?
-Які геометричні фігури повторили?

Категорія: Мої файли | Додав: женя
Переглядів: 337 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]