П`ятниця, 11.07.2025, 20:35
Мій сайт

 Каталог файлів

Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
Мої файли [97]
Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 14
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Мої файли

Урок математики 1 клас
05.03.2015, 19:17

Тема: Знаходження невідомих компонентів дій додавання і віднімання. Обчислення виразів на дві дії. Порівняння задач. Складання подібних задач. Побудова відрізків.

Мета: закріплювати обчислювальні навички додавання і віднімання в межах 6, обчислення значення виразів на дві дії; формувати вміння знаходити невідомі компоненти дій додавання і віднімання, будувати відрізки; вчити порівнювати задачі, складати подібні задачі; розвивати самостійність у роботі, математичне мовлення; виховувати старанність.

Тип уроку: формування навичок і вмінь.

Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Повторення вивченого матеріалу

  1. Натуральні числа, одноцифрові, двоцифрові.
  2. Усний рахунок
  • 2 збільшити на 5
  • 10 зменшити на 6
  • До 5 додати 3
  • Від 9 відняти 3
  • На скільки 4 менше 5?
  • На скільки 6 більше1?
  1. «Математичний футбол»

На дошці – ворота «6», «5», «4». 6 – 1 ряд, 5 – 2 ряд, 4 – 3 ряд. Учням пропонуються м’ячі з прикладами. Потрібно їх покласти у свої ворота.

5 + 1   10 – 5   3 + 1   10 – 4   10 – 6   3 + 2   8 – 3   4 + 2   8 – 4  

ІІІ. Закріплення вивченого матеріалу

  1. Робота за підручником (с. 74)

Назви компонентів чисел (на дошці).

Завдання 1

  • Розгляньте таблицю. Що записано у першому рядку? У другому? У третьому? Знайдіть невідомі числа. Запишіть відповідні рівності.

Завдання 2

Порівняти числа

4 і 8   5 і 1   10 і 6   5 і 8

Завдання 3 (практично) 5 склянок

  • Скільки склянок поставила Настуня? Які склянки наповнила водою? Як відповісти на питання задачі? (Перелити воду із другої скланки у п’яту).

Фізкультхвилинка

Дві дівчинки катались 2 години на ковзанах. Скільки годин каталась кожна дівчинка?

У клітці було 3 кролика. Три дівчинки попросили їм дати по 1 кролику. Коли кожна дівчинка отримала по 1 кролику. У клітці залишився 1 кролик. Як так сталося.

  1. Робота в друкованому зошиті

Ст. 35 № 1

9   8   10

4   3   2

№ 2   8   9   8

         6   5   3

№5 = 7

  1. Робота з геометричним матеріалом
  2. Логічна задача
  3. На столі лежать 4 морквини і три огірки. Скільки фруктів лежить на столі?

ІV. Підсумок уроку. Рефлексія

Повторення таблиць додавання і віднімання числа 6.

Категорія: Мої файли | Додав: женя
Переглядів: 1646 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]