ТЕМА: ДІЛЕННЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА РОЗРЯДНІ ЧИСЛА
Мета: опрацювати письмове ділення багатоцифрових чисел на розрядні у випадках, коли в частці є нуль; удосконалювати вміння учнів розв’язувати задачі.
Обладнання: картки й таблиця для усних обчислень.
Тип уроку: комбінований
ХІД УРОКУ
I. Організаційний момент
II. Актуалізація опорних знань учнів
Усні обчислення
1. Знайти помилки, обчислити правильно.
   400 - 70 • 4 + 65 = 185 81:27 = 3
600 + 720 : 6 - 180 = 65084 : 14 = 7
 700 - 360 : 4 • 6 = 540 50 • 5 = 250
 90 • 4:3- 116 -1 = 4 28 • 3 = 90
 810 : 9 • 8 + 40 • 7 = 1000 60 : 15 = 5
2. Обчислення за картками.
|
  
3. Вправа № 790.
4. Вправа №791.
III. Вивчення нового матеріалу
1. Пояснення вчителя на прикладі 28 210 : 70 (аналогічно до попереднього уроку).
2. Первинне закріплення. Вправа № 792 (1).
3. Коментоване розв’язування прикладів № 792 (2).
4. Самостійне розв’язування прикладів № 793.
Перевірка — фронтально.
5. Розв’язування рівнянь (№ 794), спираючись на правило ділення багатоцифрових чисел на розрядні у випадках, коли в частці є 0.
IV.Розвиток математичних умінь учнів
І день — 18 ст. по 50 грн.
ІІ день — 30 ст. по 50 грн.
|

1. Розв’язування задачі № 795 (із записом змісту задачі на дошці).
V. Підсумок уроку
1. Поясніть спосіб обчислення частки чисел 11520 і 30.
2. Граф - схема
VI.Домашнє завдання
№798,799.
|