Субота, 12.07.2025, 06:11
Мій сайт

 Каталог файлів

Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
Мої файли [97]
Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 14
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Мої файли

ГПД
13.05.2013, 22:38

 

      Багаторічна педагогічна практика підтвердила важливість роботи середньої загальноосвітньої школи повного дня і груп подовженого дня, зокрема у розв’язанні такого важливого питання, як отримання загальної середньої освіти у школах повного дня і групах подовженого дня. Відкриваються широкі можливості для надання кваліфікованої допомоги учням у виконанні навчальних завдань, в усуненні прогалин у знаннях, створюються сприятливі умови для задоволення різноманітних інтересів учнів, організації дозвілля вихованців, проведення позакласної, позаурочної роботи з попередження дитячої бездоглядності та безпритульності.

                 Але навчально – виховний процес у ГПД не повинен бути продовженням уроків. Соціальна і педагогічна ситуація вимагає від сучасних вихователів відповідного підходу до організації роботи у групі. Найголовніше – це зробити кожну дитину суб’єктом діяльності, формувати ставлення молодших школярів до світу, природи, людини, праці і до самого себе.

                 Для роботи групи подовженого дня використовуються навчальні кабінети, спортивний і актовий зали, бібліотека, читальний зал та інші приміщення.

                 Діяльність дітей у ГПД здійснюється за рахунок поєднання рухливої активної на повітрі до початку самопідготовки (прогулянки, рухливі й спортивні ігри, суспільно корисна праця на пришкільній ділянці тощо), а по завершенні самопідготовки – участь у заходах емоційно – розвивального характеру (заняття в гуртках, ігри, підготовка і проведення концертів самодіяльності, вікторин тощо).

                

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Форми організації навчально – виховного процесу в ГПД

 

І. Громадянське виховання

 

Мета:  формувати організаційні навички, вміння співвідносити власні   інтереси з бажаннями інших людей, виховувати прагнення працювати в колективі на користь України.

 

1.     Проведення годин спілкування: традиції школи, статут школи, національна символіка, Конституція України, Декларація прав людини.

2.     Проведення санітарних днів у школі.

3.     Ознайомлення учнів з новинами, які відбуваються в районі, в області, місті.

4.     Проведення екскурсій в музеї школи.

5.     Організація екскурсій по рідному місту, відвідування театру, цирку, музею, виставки.

6.     Проведення бесід на теми: «Що таке громадянський обов’язок», «Що таке особистість», «Я і право».

7.     Прийняття участі у лінійках: 9 березня – день народження Т.Г. Шевченка, тиждень української мови, пам'ять про Чорнобиль, День захисника Вітчизни.

               

 

 

 

 

ІІ. Родинно – сімейне виховання

 

Мета: ознайомити учнів з історією роду, сімї.

 

1.     Допомога людям похилого віку, інвалідам.

2.     Проведення бесід на теми: «Моя сімя», «Тато, мама і я – спортивна сім’я» , «Я пишаюсь своєю родиною», «Мої братики і сестрички».

3.     Запрошення на всі свята ветеранів війни, вчителів – ветеранів праці.

4.     Вітання з днем народження кожного учня в колективі.

5.     Брати участь у святі 8 Березня.

6.     Випуск листівок й плакатів.

7.     Проведення виставок учнівських поробок, бабусиних і матусиних робіт.

 

 

      

 

 

 

 

 

 

ІІІ. Військово – патріотичне виховання

 

Мета: виховувати повагу до людей старшого покоління, які пережили страхіття війни.

 

1.     Прийняття участі у святах, присвячених Дню визволення міста, України від фашистських загарбників.

2.     Прийняття участі у спартакіадах, малих олімпійських іграх.

3.     Проведення зустрічей з ветеранами війни.

4.     Проведення днів цивільної оборони в школі.

 

 

 

  

 

 

ІV. Трудове виховання

 

Мета: виховувати повагу до людей праці та бажання працювати.

 

1.     Прийняття участі у трудових десантах із прибирання території школи, класу.

2.     Проведення екскурсій на підприємство.

3.     Ознайомлення з людьми різних професій.

4.     Прийняття участі у конкурсі «Найкращий квітучий кабінет».

 

 

 

V. Художньо – естетичне виховання

 

Мета: ознайомити учнів із культурними традиціями, фольклором українського народу; викликати інтерес до вивчення української мови та літератури, культури; розвивати творчі здібності.

 

1.     Прийняття участі у всіх святах класу і школи.

2.     Проведення бесід про українські обряди й символи: рушник, калину, вербу.

3.     Прийняття участі у художній самодіяльності.

4.     Прийняття участі у святах за народними звичаями.

 

 

  

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VІ. Екологічне виховання

 

Мета: формувати екологічну культуру; виховувати любов і дбайливе ставлення до природи рідного краю.

 

1.     Проведення бесід про природу.

2.     Проведення екскурсій на природу.

3.     Проведення екологічних десантів.

4.     Прийняття участі у щорічному екологічному місячнику (тижні, декаді).

 

 

 

DSC02676.jpg

 

 

 

VІІ. Моральне виховання

 

Мета: прищеплювати любов до Батьківщини засобами вивчення культури, традицій, історії рідного краю.

 

1.     Проведення бесід на теми: «Моя рідна Батьківщина», «Київ – столиця України», «Харків – перша столиця України», «Символи та ритуали», бесіди про Конституцію України.

2.     Проведення бесід морально – етичної тематики.

3.     Опрацювання сюжетів та змістів байок і казок, у яких закладені цінності морального виховання.

       

 

 

 

VІІІ. Залучення до здорового способу життя

 

Мета: формувати в учнів прагнення вести здоровий спосіб життя.

 

1.     Проведення бесід на теми: «Чесотка», «Педикульоз», «Туберкульоз», «Як правильно харчуватися», «Режим школяра», «Для чого потрібно займатися фізичною культурою», «Грип – небезпечна хвороба», «Корисні та шкідливі звички».

2.     Проведення бесід з різних питань попередження дитячого травматизму.

3.     Проведення бесід про алкогольну та наркотичну залежність, тютюнопаління.

4.     Участь у різних спортивних змаганнях.

5.     Вивчення та проведення рухливих ігор.

6.     Проведення днів здоров’я.

   

 

 

ІХ. Взаємодія школи, батьків, дітей

 

Мета: виховувати почуття довіри, взаємоповаги дітей і батьків.

 

1.     Залучення батьків до проведення виховних заходів.

2.     Проведення святкових ранків із залученням батьків.

3.     Проведення сімейних свят: Різдво Христове, Свято матері тощо.

 

 

Категорія: Мої файли | Додав: женя
Переглядів: 1011 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]